Reno Holm Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Så blevdet tid til 3 legs mere på min tur Østrig rundt! Leg 3: Dornbirn - Zell Am See En tur på 134 Nm som blev fløjet på 0:58 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Beech Baron 58 som slugte 21 gal fuel. Hér er lidt bilelder fra turen: "Dyret" holder klar i Dornbirn til en lille tur til Zell am See Take off, and up we go Over Alperne Ned i dalen,og så til venstre På finalen til Zell Am See Landet i god behold, uden problemer af nogen art Ud af denne Beech Baron og over i en Mooney til næste leg Leg 4: Zell Am See - St. Johann En meget kort tur på 20 Nm som blev fløjet på 0:20 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Mooney Bravo som åd hele 4 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Taxi til rwy i Mooneyen Efter Take off, og ind på kursen til St. Anton Op over Alperne skal vi så St. Johann i sigte, på vej ind til en landing via højre medvinds leg Landet Klar til at få fyldt tankene op igen og over i en Maule Leg 5: St. Johann - Salzburg Endnu en kort tur på 28 Nm som blev fløjet på 0:35 time i real world weather. Der blev fløjet i en default Maule Orion, som faktisk er et rigtig godt lille fly. Der blev brugt 5 gal fuel. Hér er lidt billeder fra turen: Tanket og klar Take off og op så hurtigt som muligt Se det er bjergflyvning, gennem dale og pas UD af den sidste dal og mod Salzburg Så er der ikke langt igen til landing Spotterbillede kort finale Parkeret i hangar Det var alt for denne gang, så må vi se hvor de næste legs går hen ! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Fantastiske bilder!!! Og nydelig grafikk! Regner med at du kjører Austria X. Har den jeg også, men har ikke i nærheten av denne kvaliteten. Tror det skyldes at jeg jører 3840x1024 Siter
Reno Holm Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Hej Tom Nej det er ikke Austria X. Det er default FSX scenery, der er intet i disse billeder der er andet end default. Men jeg er godt tilfreds med grafikken selv, efter jeg fik nyt grafikkort for 3 uger siden, og har fået det nogenlunde indstillet. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Shit.... det er jo helt sprøtt! Jaja.... da må jeg bare gratulere med skjermkortet. Det må være et utrolig bra kort Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Flotte bilder! Har du brukt noe mesh scenery, synes fjellene var litt "flate"?. Litt småintenst de rullebanelysene i dagslyset, men det får så være. Savner litt mer "dill og dall" i bildene dine, default scenery holder ikke mål for min del. :grin: Gleder meg til neste bildeserie! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.