Anders johansen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Siden jeg har kommet tilbake hit, så tenkte jeg å legge ut noen av de bedre arkivbildene mine. Kommer nok ikke flere FS9 shots fra meg nå Klikk på bildene for større versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Oi.... pent!!! Skjønner ikke at dere klarte å få sånn grafikk ut av FS9! Kanskje jeg også hadde klart det nå med den nye maskinen og masse addons. Men det er vel uansett ikke så bra som FSX (?) Men bildene dine var supre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Brukte photoshop til å endre kontrast etc. Det hjelper stort for å øke eye candy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Helt vanvittig, kjempefine bilder , jeg ser for meg at du har en litt hårete maskin til å kjøre FS på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Helt vanvittig' date=' kjempefine bilder , jeg ser for meg at du har en litt hårete maskin til å kjøre FS på? [/quote'] hårete? Pcen som ble brukt i den tiden er følgende: AMD 3700+ 2,2Ghz. 1024 MB ram. 7600GT (xxx) 256mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.