Dominik Krol Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Har innstallert ServInfo til og bruke sammen med vatsim men for det ikke til og funke, når jeg skal logge meg på vatsim på servinfo så kommer dette her opp: Connection Refused (error: 10061) List of available servers cannot be retrieved. Data not loaded. You can get the servers list from a loccaly cached file by holding down the SHIFT key when you press the download button. Kan noen hjelpe meg? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Det kan være at serveren du forsøker å koble til ikke er online. Har du forsøkt å gjøre det som står? :whistle: Siter
Dominik Krol Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Ja, men hvordan skifter jeg server da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 You can get the servers list from a loccaly cached file by holding down the SHIFT key when you press the download button. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.