Sindre Holberg Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg lurer på om det er mulig å komme inn på terminal/tarmac området på kvernberget/ENKB Jeg har lyst til å komme inn og ta litt bilder, da jeg skal ta litt bilder for en annen holder på å utvikle et scenery til kvernberget for FSX. Hvem skal jeg da ta kontakt med? Siter
Alexander Storvig Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Lufthavnsjef Ole Kristian Pettersen er en god start. Siter
Alexander Storvig Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Er det virkelig så vanskelig? http://www.avinor.no/lufthavn/kristiansund/pressesenter Lufthavnsjef Ole Kristian Pettersen Telefon: 67 03 23 60 Mobil: 971 67 710 Telefaks: 71 68 30 59 E-post ok.pettersen@avinor.no Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor gjøre jobben selv når man kan få andre til å gjøre den for seg? :grin: Siter
Alexander Storvig Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er vell av den typen som foretrekker å gjøre ting selv enn å sitte og vente på at noen andre skal gjøre det for meg. Slik kommer jeg igjennom dagene ihvertfall. Noe man kan gjøre selv bør man gjøre selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.