Ivar Skaugstad Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Selv i 11 000 fot oppdager man at man bør ha studert topografiske kart før og under flight. Her ser vi FedEx Express sin Cessna Cardinal som er stasjonert på Juneau for øyeblikket. Her enroute fra Yakutat med service deler til ett cruice skip som har fått motorhavari ved Juneau harbour. I bakgrunnen ser vi Lituya Mountain, fjerde største fjelltoppen i Fairweather Range i Alaska. Toppen strekker seg 3 634m opp i luften, eller 11 924 fot. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Skrevet 8. mars 2008 Nei, kom igjen nå! Poster ikke så ofte screenshots, så jeg vet at dere ikke er blitt lei av å kommentere mine ytters få birdag! :blush: Siter
Alexander Storvig Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Flott bilde Ivar! Mine skyer pleier å skjære seg inn i fjellsiden, noe som ser helt forjævlig ut, men det gjør ikke dine. Ser veldig bra ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.