Gå til innhold

Katmandu-Lukla med Twin Otter!


Anbefalte innlegg

Inspirert av Mount Everest Maraton på Discovery i går bestemte eg meg for å ta meg en flytur i Himalaya (fann ut at det var ei stund sidan sist). Turen gjekk får Katamandu Intl. til Lukla (som har sine særegenheiter som dei fleste veit om). I Katmandu var det tåke og dårlig ver, men underveis på turen letta veret og ved destinasjonen var det klart og god sikt.

 

Håpar bilda fell i smak.... :)

 

bilde1.jpg

 

bilde2.jpg

 

bilde3.jpg

 

bilde4.jpg

 

bilde5.jpg

 

bilde6.jpg

 

bilde7.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Hei stilige bilder. jeg bare lurte på om det finnes gratis alternativer til hjemme sider sånn at man kan poste bilder her i forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nu hedder den ikke engang Lukla mere:

 

Fra den danske Wikipedia:

I januar 2008 annoncerede Nepals regering, at Lukla Airport ville blive opkaldt efter de to mænd, der som de første besteg Mount Everest, nemlig sherpaen Tenzing Norgay og den da netop afdøde newzealænder Sir Edmund Hillary (som døde den 11. januar 2008). Lufthavnen vil herefter få navnet Tenzing-Hillary Airport, og indvielsen vil foregå senere i løbet af 2008.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte biletet. Og det varmar i blodpumpa å at du let augo mine kvila på det einaste brukande målet i Noreg. Det heile vart så mykje betre av det. Eg har hug i meir slikt. Både bilete og mål.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...