Erik Karlsen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Nå har jeg begynt på min jorden rundt tur Jeg skal fly ekte ruter og de flya som blir brukt på den turen Det er ikke noen bilder enda, men det kan være at jeg begynner og ta noen på turen. Jeg må finne et prg som jeg kan bruke. har flyd 2 leg til nå Leg1: Svaldbard-Tromsø med B737-800 SK4425 Sas Leg2: Tromsø-Oslo med B737-800 SK4425 Sas Leg3: ENGM-ESSA med B737-400 SK894 SAS Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Du er sikkert den første.. :grin: Uansett, ta bilder å legg de på screenshot forumet slik at dette blir av relevanse. Program finner du her: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=2619 God tur Siter
Erik Karlsen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Takk for linken. Iden fikk jeg av deg Ivar. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Å? Nå ble jeg mutters øre, fortell! :blush: Siter
Erik Karlsen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Jeg har sittet og lest om de turene som dere har om søndager. Fikk jeg lyst til å fly jorden rundt så ekte som murlig. Planen min er å først fly den offline og etterpå vatsim Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Høres spennende ut! Har selv tatt noen turer rundt jorden (en hver vei) :blush:, kjempeflott tur! Jobb litt med å skaffe deg scenery til flyplassene du skal innom, er virkelig verd opplevelsen! Det er bedre å fly en time lengre/kortere for å fly til en flyplass hvor man kan laste ned scenery, enn til en flyplass som ser ut som hvilken som helst annen flyplass i FS! Si i fra når du begynner å komme deg på VATSIM, så skal du ikke se bort ifra at jeg joiner noen av leggene. Siter
Erik Karlsen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Det var en god ide å finne noen scenery. Har du linken til den siden med mange free scenery på? Jeg er på vatsim,men bare i Norge. Siter
Johan Clausen Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Det var en god ide å finne noen scenery. Har du linken til den siden med mange free scenery på?Jeg er på vatsim' date='men bare i Norge. [/quote'] Denne? http://walhalla.mine.nu/fs2004.php Siter
Erik Karlsen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Der var den jo Tusen takk for hjelpen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.