Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg for lastet ned denne fila ifra avsim.ru http://www.avsim.ru/files.phtml?action=download&id=6715&hl=Aeroflot%20Don Trenger den i min AI traffic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Fant den. Du må taste inn en kode over selve flyet. Nedlatingen starter automatisk når du skriver inn riktig verifiserings-kode (koden i bildet) og trykker på den russiske ok-knappen ved skrive-feltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Og til høyre på siden, står det forresten "Translate to English" Blir litt lettere å forstå hva som står på siden da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dæven..... Den knappen så jeg ikke gitt. Takk,Pk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant den knappen ja, men da ble jeg sendt til ei helt annen side, og ikke farsken at jeg fant tilbake til den siden med fila som jeg trengte. Men etter Frode sitt innlegg fikk jeg lastet ned fila, så nå har denne litt rare rusiske fuggeln funnet sin plass i min AI traffic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bare hyggelig å kunne være til hjelp. Ønsker dere alle samtidig en god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.