Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2008 [color:#FF6600] Harvard [/color] AlphaSim har virkelig hevet seg opp blant topp-designerne, og mange av deres siste produkter holder meget høy kvalitet. Jeg har lenge fløyet deres Harvard, og med "oddspjoetvold" sine repaints har dette vært blant yndlingsflyene. MEN det har likevel vært en såkalt "portover" for både FS9 og X, og da mangler mesteparten av superkvaliteten til FSX. Nå er dette historie og Harvard`n er endelig blitt ekte FSXer. NY VC ( nå også for baksetet) og heloverhaling av modellen har plassert dette flyet i hangaren for spesielt utvalgte. Ekte FSX-kvalitet gjør den til en drøm å fly, og helt uten nøkking eller tap av frames gir den silkemyke og realistiske bevegelser. Og så er den jo slett ikke stygg å se på. Anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ernst..... eg vakna midt på natta og fekk ikkje sove igjen. Så eg sette meg ned for å sjå om eg vart trøtt igjen. Og så kjem du med dette. Det er rett og slett umenneskeleg av deg. Tenk å øydeleggje slik for meg når eg prøver å få sove igjen. Fy deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nydelig, Ernst. Håper virkelig noen klarer å få den i LN-TEX - texturer etterhvert.... LN-TEX VAR registreringen til en Harvard. I dag er det til ett sjøfly,tror jeg... Skal lete frem bilder hvis jeg klarer....Det fløy ofte sammen med LN-WND, så vidt jeg vet, så jeg skal høre med DAkota Norway og Warbirds of Norway til å begynne med. Fant to fine maskiner: Hvis noen sitter på gamle bilder da LN-WNH var registrert LN-TEX, så send meg gjerne kopi av bilder på mail: fro-ski@online.no Oppdatering: LN-WNH er IKKE gamle LN-TEX. Men det er denne : LN-TEX / 442268/TA-268 (cn 14A-2268) Bergen Airshow 2005 Ex aircraft reg: KF568 (with the RAF), H-58 (with the Belgian Air Force), OO-AAR, D-FIBU, 1794 (with the Portuguese Air Force). Year built: 1944. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2008 Torstein, sorry hvis du ble våken :grin: , men jeg måtte bare gi deg ENDA en god grunn til for å vurdere FSX. Og Frode, "oddspjoetvold" i forumet har malt mange praktfulle varianter av FS9-utgaven. Håper han tenner på mulighetene i denne til FSX !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flotte bilder av ett skikkelig artig leketøy. Her er min Norske Harvard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.