Ivar Skaugstad Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Mitt første offisielle FS9 screenshot! Har nettopp lastet ned Fraps da det funket dårlig å lime inn ett og ett bilde hvis man ønsket å ta ett screenshot. Dermed kan dere forvente å se flere bildeserier/filmer fra meg i den kommende tiden. Her er uansett mitt første bidrag, bildet er uredigert foruten logoene og tittelen. Håper på tilbakemeldinger! Siter
Stian Lingås Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Very nice Ivar! Satt deg inn i Photoshop nå eller? :whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 Very nice Ivar! Satt deg inn i Photoshop nå eller? :whistle: Det er ikke Photoshop, det er Picture It! :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Etter å ha sett bilder fra deg Ivar, så kan jeg bare si en ting: Vær så snill å legg ut noen videoer fra turer du tar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.