Gå til innhold

Min tur rundt i FS verdenen


Jens Voigt

Anbefalte innlegg

Dette er en fin måte å bli kjent i FS-verdenen på. Ved å lese noe om de forskjellige stedene en reiser til kan det til og med være fare for at geografikunnskapene øker. :/ Jeg bruker å gjøre liknende selv men det har oftest blitt til steder jeg selv har vært, og da spesielt på vestkysten av US. Kanskje en Round the World Flight kunne vært noe med KA-200. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo meget sjovt at sammenligne FS og RL.

Når jeg er kommet til et nyt sted og lægger min rute ind på Google Map kigger jeg også lige på satellit foto af stedet. Og i Vaasa lagde jeg mærke til at den gamle runway ihvertfald ikke er med i FSX :(.

Selvom den ikke bruges i RL mere kunne de da godt har tilføjet den.

 

Her et satellit foto af Vaasa lufthavn.

 

vaasa.jpg

 

Det er ikke fordi jeg har nogle langsigtet planer om hvor jeg skal hen, men kortsigtet så skal jeg mod Nord, lægger nok vejen forbi Svalbard.

Er der nogen der ved om der er en landingsplads på Bjørnøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen rundt nord på blev afsluttet 5. Oktober.

Er nu fløjet til København hvor den næste store tur skal starte fra.

 

Den næste tur er at gøre pilot Kaptain A.P. Botved og mekaniker C.J.C. Olsen, kunsten efter og flyve til Tokyo og retur i en Fokker C.V-M/26

 

kloevermarken.jpg

 

botved1.jpg

 

Det bliver en tur på ca. 27805 km og en ca. 200 timer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...