Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De første rapportene fra BAV forumet er positive EGPF to ENVA flown and dusted in the erstwhile 734. Control all the way from Scottish' date=' Stavanger and Tronhiem, then the app and tower. Freeware NOR scenery is awesome if you leave the landing lights off. Brill flight. Thanks to all the Norwegian ATC and Scottish [/quote'] Morro det der.Ikke ofte jeg ser en BA 767 på ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei alle sammen, Jeg er ny både her og på Vatsim, hadde min første tur i går, og må få rette en takk til den blide ATC'en på ENGM :-) Av en eller annen merkelig grunn har jeg de siste årene bare flydd ruter som har med VA'et å gjøre, har liksom ikke turt å bruke Vatsim selv om jeg har lusket litt i kulissene og lyttet til ATC. Hadde litt FSX kluss og måtte avbryte et par ganger i går, men nå ser det ut til at det meste fungerer. Gleder meg til neste event! Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.