Gå til innhold

Ny Braathens template til DF737


Tormod Ihlen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå laget en ny "Braathens back" (LN-BRE) template til DreamFleet 2000 B734

Screenshots finner dere ved å trykke på http://www.flightsimnetwork.com/dcforum/DCForumID3/2262.html" TARGET=_blank>denne linken.

Templaten blir opploadet på DF's hjemmeside i løpet av dagen...

Kos dere med templaten

Mvh

Tormod Ihlen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 10-09-2001: Endret av: Tormod Ihlen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager du på flygingen min..... Hva er det med deg a????

Hehe, neida.

Jeg tenkte det kunne være morsomt å fly litt akrobatikk med en B737. Det ble jo et morsomt bilde av det ihvertfall... Kanskje ikke så lurt av en Braathens pilot og fly slik akkuratt nå fortiden, Siste ting Braathens trenger nå er jo et milliardssøksmål mot seg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Hehe... Den roller bra ihvertfall, mista ikke mye høyde på den tønne-rollen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...