Gå til innhold

fs software


Roy-Helge Helberg

Anbefalte innlegg

vell, det må sees på som en hobby og hobbyer koster vell som seg hør og bør en del kroner, bruker fsnav 4, fstraffic samt fsassist fra lagoonline.com videre så stod jeg ikke mot presset og så meg nødt til å laste ned df sin 737 først fra http://www.flight1.com" TARGET=_blank>www.flight1.com tok fsclouds i samme slengen og det angrer jeg ikke på, jettrails over sørkjosen INTL er jo virkelighets tro da det ikke forekommer sånn egentlig egentlig men pytt virituelt er vel virituelt, stillig inntrykk gjør det i alle fall så til dere som lurer på hva og bruke husholdningspengene på så annbefales FSclouds2000 det gir ett helhetsinntrykk som burde ha vært innbakt i fs2000 fra første stund. Alt dette blir holdt i gang av en 1.4 athlon 256mb og av alle ting ett Matrox graffikkort som kjent ikke førstevalg for spill men det surrer og går muligens på rå kraft.

Om du ikke har df737, Golding`s freeware panel er en god erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen vits i å kjøpe FSclouds nå som FS2002 snart er å få tak i??

For en lien stund siden vurderte jeg og kjøpe "Captain Speaking" men siden ATC er innebakt i FS2002 valgte jeg heller og vente på FS2002. Jeg synes det virker som om diverse nettsteder som Flight1, simware simulation, osv. prøver å selge ut slike produkter som man ikke kommer til å få bruk for i FS2002 nå ved å sette ned prisen drastisk. Det gjelder å ikke la seg lure..?? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Mvh

Tormod Ihlen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...