Frode Skibrek Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Dette er ti-årets Kai-Tak-film tatt i flightsim 2004: http://www.stage6.com/user/bigmaxy07/video/1999007/Kai-Tak-Reloaded Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Brusveen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 WoW:o det derre var ein J**** bra film. Og grattis scennery som er så bra hååååper det kommet til FSX og takker Myyykje for linken det derre var ein bra avkobling før intervjuet i dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Makan til film, får helt ståpels, er ikke ofte jeg bruker slike ord om film og eller scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2008 Det er mye jeg ikke forstår her i verden, og i øyeblikket kan jeg ikke fatte og begripe hvordan de har klart å lage denne filmen !!?? Her var det mye profft håndverk og en god dose kunstneriske evner. Fantastisk FS-film . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette var en fs film jeg aldri har sett maken til. Lurer på hilket software som ligger under kabinettet på denne maskinen :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.