Geir Teigo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Der er gutta som har skjønt hvordan man kan legge ut screenshots. F.eks.: 747 på Kai Tak Dette er en ny site. Se på hovedsiden deres for å delta i konkuranse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De sceenshotene fra Kai Tak er ikke i nærheten av den meget øvre klassen av screenshot som finnes andre steder på screenshotsworld.com. Rett og slett utrolig flotte bilder der inne, tusen takk for tipset! Der blir iallefall jeg å "henge" i den nærmeste tiden mellom innleggene her inne! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tenkte mest på måten bildene ble lagt ut på jeg da... Mye fine shots der inne ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.