Gå til innhold

T-skjorte og krus (+ en treeeeg Trønder)


Tor Olav Grøtte

Anbefalte innlegg

Det tilbudet om å kjøpe FlightSim.no-logoer på tøy og porselen gikk meg hus forbi. Jeg ble for sen... (Hvorfor hører jeg det så ofte, tro?)

Jeg frykter herved for at jeg er den eneste fly-simm'er som sitter uten inspirasjonslogoen.

Likevel, tross treg levering av produktene til Dag, så håper jeg at han ikke mistet motet, slik at tilbudet får en snarlig gjentagelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ganske snart til å kjøre i gang en ny runde med bestillinger.

Det har vært problemer med leveringen av disse krusene. Første opplag var så dårlige at de ble returnert da logoen omtrent ikke var til å kjenne igjen. Logoen er nå tegnet opp på nytt, og krusene trykkes denne uken slik at jeg forhåpentligvis får de i neste uke. Som en bonus til alle dere som har ventet så lenge vil krusene bli levert med gulltrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeaayyy! Gulltrykk!!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Håper det ikke virker sarkastisk... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Skal bli flott å kunne fyre opp FS2002 med Dreamfleets B734 og Flightsim-koppen på pulten! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore skreiv om "koppen på pulten" men nevnte ikke om han skulle ha "nogo attåt "i koppen (les øl,vin, kansje HB )i koppen det er nu han om det.

PS:Tore! ikke ta det ille opp, men se på som en fleip!he he

På flightsim treffene ville jeg ha øl i koppen og kutta ut ølglasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...