Ragnar Johnsen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tok ut Piper'n på morrakvisten på julaften for å få fløyet ut de siste julegavene til noen slektninger på Andenes, men gir meg selv stryk for planleggingen av turen da jeg ble overrasket over mye ruskevær på turen hjem til Svolvær. Denne lille mygga er ikke noe særlig å manøvrere når lufta begynner å flytte på seg sidelengs så her var det kun snakk om å komme seg ned i live :whistle: Videoen er på 29,4MB og kan lastes /sees her: Piper J-3 Cub @ ENSH.wmv Kan også sees på Youtube, men pga bildekvaliteten anbefaler jeg linken over. cwzgHTQiq0M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Flott dette! Du klarte virkelig å få til en dramatisk stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2007 Hærrlig film Ragnar, og helt etter din "navnebrors" oppskrift :grin: . Han var jo legendarisk for sine uværsflyvninger. Ellers var det en spennende filmsnutt, med fin lyssetting og smakfull kombinasjon av musikk og motorlyd! Filmens redigering og lengde var akkurat så passelig at jeg hadde lyst til å se mer, noe andre "filmprodusenter" har mye å lære av. God Jul og Godt Nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for det . Synes det er morsomt å lage videoer. Men sliter med at det hakker når jeg spiller av "Flight Video" så jeg må frapse mens jeg flyr. Ellers så kommer jeg nok ikke til å leve opp min navnebror når jeg skal ut å fly, men det er jo greit å "tørrtrene" :grin: Jeg lurer litt på dette med bruk av screenshot-forumene. Skal videoer postes her, eller skal de egentlig i FSX-forumet? Og hvorfor brukes 'Arkiv' forumet aktivt når det står merket "Eldre screenshots" her??? *forvirret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg lurer litt på dette med bruk av screenshot-forumene. Skal videoer postes her, eller skal de egentlig i FSX-forumet? Og hvorfor brukes 'Arkiv' forumet aktivt når det står merket "Eldre screenshots" her??? Da forumet ble forandret for en tid tilbake, var det mange som ble fortvilet (forbannet), for i den nye utgaven må du klikke i hytt og pine for å se bildene. Det er jo en smule dumt, og interessen for screenshots har skrumpet inn til nesten ingen ting. For å bøte på noe av skaden, ble det åpnet for å poste på gammelmåten i et "tilleggsforum" som kalles "screenshots arkiv". Fremdeles dumt spør du meg, men nå kan man i det minste scrolle gjennom flere bilder samtidig, uten å måtte klikke seg gjennom alskens størrelser :crazy: . Når det gjelder film, spiller det ingen rolle hvor du poster, det er svært få som har vett til å sette pris på filmer uansett. Men som du ser i oversikten for besøkende,......det er i "Kaffekroken" det er mest aktivitet, og da helst i de mest tullete temaer :cry: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.