Gå til innhold

Kjøpe fra Simware


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

Har handlet med den butikken der før og er meget godt fornøyd. Tror nok det blir billigere å handle den der i shoppen til Dag ettersom du må betale moms og toll for varen... Jeg kjøpte vell varer til 230 euro, dvs 1900 nok. Ble 600 NOK i MVA og utleggsprovisjon for det. Totalt måtte jeg betale 2500,- for varer til en verdi av 1900 kroner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å støtte opp under butikken her på forumet? Holde seg til denne butikken? Ser at det kommer mer og mer produkter inn her. Kansje kommer det fler produkter etterhvert? Greit å kjøpe i Norge syntes jeg...

Kjempebra med en butikk i Norge man kan stole på!

 

Bare noen tanker...

 

mvh Rune Karlsen

 

www.Simulatordrift.no

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Dag har og skaffer blir ikke noe særlig dyrere enn å handle selv fra utlandet,mindre styr å.Men klart må man handle i utlandet må man.Ikke alt man har her hjemme

Støtt opp webshoppen litt

 

PS Tror ikke det er toll på varer du handler men kommer til moms 25 og frakt selvølgelig.Fra simkits er det vel ca 100 nkr i frakt om jeg ikke husker feil

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å støtte opp under butikken her på forumet? Holde seg til denne butikken? Ser at det kommer mer og mer produkter inn her. Kansje kommer det fler produkter etterhvert? Greit å kjøpe i Norge syntes jeg...

Kjempebra med en butikk i Norge man kan stole på!

 

Bare noen tanker...

 

mvh Rune Karlsen

 

www.Simulatordrift.no

 

Er så enig med Rune K og Rune K. :grin:

Støtter dette 100%. Vi ser jo hvor bra utvalget har økt i "nærbutikken" til Dag, har han ikke produktet inne så gjør han sitt beste for å skaffe det. Selv så bruker jeg konsekvent shoppen til Dag i førsteomgang og kommer med eventuelle forespørsler til ham. I tilfeller dette ikke har vært så lurt har jeg fått tilbakemelding fra Dag om at det er greiest om jeg selv bestiller fra utlandet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...