Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva blir porto på denne saken: Saitek yoke fra Simware. Hva blir prisen med porto til 6570 Smøla? Og kan jeg kjøpe med en annen valuta enn KR, siden det blir billigere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har handlet med den butikken der før og er meget godt fornøyd. Tror nok det blir billigere å handle den der i shoppen til Dag ettersom du må betale moms og toll for varen... Jeg kjøpte vell varer til 230 euro, dvs 1900 nok. Ble 600 NOK i MVA og utleggsprovisjon for det. Totalt måtte jeg betale 2500,- for varer til en verdi av 1900 kroner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 De kommer ann på frakten i mitt tilfelle. Hvis moms er 25 % da. P.S hva er utleggprovisjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror det er det tollvesenet krever for å fortolle varen for deg"/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Og den er på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 135,- om jeg ikke husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ok. Takker. Kan noen svare på de andre spørsmålene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hvem av dere husker feil da? : :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 æhh...Hvis du ser etter, så er det ikke noe vondt mendt med det der. Det er det at begge som har svart har skrevet ...om jeg ikke husker helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva med å støtte opp under butikken her på forumet? Holde seg til denne butikken? Ser at det kommer mer og mer produkter inn her. Kansje kommer det fler produkter etterhvert? Greit å kjøpe i Norge syntes jeg... Kjempebra med en butikk i Norge man kan stole på! Bare noen tanker... mvh Rune Karlsen www.Simulatordrift.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det Dag har og skaffer blir ikke noe særlig dyrere enn å handle selv fra utlandet,mindre styr å.Men klart må man handle i utlandet må man.Ikke alt man har her hjemme Støtt opp webshoppen litt PS Tror ikke det er toll på varer du handler men kommer til moms 25 og frakt selvølgelig.Fra simkits er det vel ca 100 nkr i frakt om jeg ikke husker feil Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 OK...Takker! Kommer nok til å kjøpe fra shoppen da jeg ser at de er billigest. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva med å støtte opp under butikken her på forumet? Holde seg til denne butikken? Ser at det kommer mer og mer produkter inn her. Kansje kommer det fler produkter etterhvert? Greit å kjøpe i Norge syntes jeg... Kjempebra med en butikk i Norge man kan stole på! Bare noen tanker... mvh Rune Karlsen www.Simulatordrift.no Er så enig med Rune K og Rune K. :grin: Støtter dette 100%. Vi ser jo hvor bra utvalget har økt i "nærbutikken" til Dag, har han ikke produktet inne så gjør han sitt beste for å skaffe det. Selv så bruker jeg konsekvent shoppen til Dag i førsteomgang og kommer med eventuelle forespørsler til ham. I tilfeller dette ikke har vært så lurt har jeg fått tilbakemelding fra Dag om at det er greiest om jeg selv bestiller fra utlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Som sagt tror jeg går for shoppen her... Bra utvalg og meget ok priser. God jul og godt nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.