Gå til innhold

Topp kvalitet fra Tim Conrad.

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Selv om forumets medlemmer ser ut til å ha tatt juleferie, velger jeg å presentere en hyggelig nyhet for flyentusiaster.Det er Tim P.Conrad som er på ferde igjen med nytt fly i topp kvalitet. Denne gangen er det Mitsubishi T-2som blir presentert i en svært bra freeware-modell. Det er utrolig hva den mannen kan, og dette flyet er laget etter ekte FSX-kriterier, så den fungerer knirkefritt i FSXA. Ja, jeg vil gå så langt som å si at han overgår mange paywareprodusenter som f.eks. AlphaSim (som fremdeles lager kombivarianter for både FS9 og FSX). T-2 er ikke så godt kjent utenom Japan, men har lenge vært brukt til avansert jagerflytrening i det japanske flyvåpnet. Modellen er som sagt meget bra, har nydelig og detaljert VC og flyr som en drøm!! Unn deg selv denne flotte julegaven fra Tim Piglet. T-2

t1-1.jpg

t8-1.jpg

t3-1.jpg

t7-1.jpg

t4-1.jpg

t5-1.jpg

t6-1.jpg

God Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Det med Jaguaren har slått meg også :grin: . Har de laget enseter ?? Det visste jeg ikke. Conrad`n har såvidt nevnt at denne T-2 var på gang, og han har ikke nevnt noe om enseter.

Men jeg er kjempeimponert over kvaliteten på denne "japaner`n", og jeg skulle ønske Piglet hadde prøvd seg på Starfightern :D . Jeg er veldig skuffet over Cloud9 som ikke klarer å mekke en til FSX, og begynner å bli lei av å vente på at AlphaSim skal "patche" sin F-104.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...