Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Du må innrømme at du ble litt nyskjerrig nå? :cool: De fleste av oss ivrige sjeler her inne har hatt en god del kvelder og timer bak den legendariske Microsoft Flightsimulator 2002! Desverre er det ett fåtall av oss som fortsatt er trofast til denne arbeidshesten. Av dette innlegget skal det selvfølgelig komme ett produkt, så ditt bidrag er meget viktig og givende! Derfor; Hva tenker du når jeg sier FS2002?! Fortell litt om dine gode minner, dine dårlige minner, ditt favorittfly, din favoritt destinasjon.. ALT som har med FS2002 å gjøre, prøver med andre ord å fiske ut det dere husker fra simulatoren som jeg kan ta med i "prosjektet" mitt! :grin: Alle bidrag verdsettes HØYT! Siter
Jim Vold Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 SVært hakkete og lite grafikk-vennlig!! Det var en av grunnnee til jeg nedgraderte til FS 2000.. :-p Eller husket jeg feil? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.