Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2007 Rudolf er ikke lenger rød på nesen. Nissen har byttet ut reinsdyrsleden med en langt mer moderne farkost, og gjør unna pakkeleveransen på halve tiden. Se hva som skjer når nissen kjøpte ny slede med propell. Julefilm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da venter jeg i spenning,og drar frem julegløggen fra Beiarn :grin: Ønskeliste: 2 stk 19" LCD skjermer 1 stk TripleHead2Go :grin: :grin: Flott film Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Flott film dette her. Men han må no slite med å landa på taket? Eller har han ein hjelpar som flyr og så hoppar han ut i fallskjerm for å treffe pipa? Ønskelista mi: Dougles DC-3 (ekte vare) Dehavvilland DHC2 Beaver (ekte vare) Flystripe (kor som helst) Og kanskje ein marsipangris :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2007 Ho ho, ønskelistene er notert :grin: . Da venter jeg i spenning,og drar frem julegløggen fra Beiarn :grin: .......ikke skjenk i for nært åpen ild, da er jeg redd det kommer til å eksplofaensteikjemegdèr :grin: . han må no slite med å landa på taket? ...det er jo det som er det geniale, han slipper å lande,....han "bomber" pakkene ned i pipene :grin: :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja visst fanden så gjer han jo det. Burde jo eg og ha tenkt på. Ikkje så lett å hugse slikt veit du når ein stort sett flyg fraktfly hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.