Gå til innhold

Sikorsky S-55


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hain steike, som du frister med bildene dine!! Denne Sikorsky`n burde man nesten ha i hangaren, og når du attpåtil kommer med norske farver...... :o .....

Men nå er det kø med fristende fly derute. AlphaSim slapp nylig sin utgave av

F-86F,......er det noen sjangs for at du kaster deg over den med malepenslene?

 

Jeg blir bare mer og mer imponert av alt du forsyner diverse forum med flotte repaints og bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stili. Liker spes landskapet.. hva slags sim og event addons?

 

Hei! Det er FSX og Helikopteret er Alphasims

 

 

 

Men nå er det kø med fristende fly derute. AlphaSim slapp nylig sin utgave av

F-86F' date='......er det noen sjangs for at du kaster deg over den med malepenslene?

[/quote']

 

Takk for det, jo jeg har akkurat kjøpt den og skal studere paintkiten...nå kommer det snart en som ser bedre ut og er gratis, men jeg kan desverre ikke vente :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

...nå kommer det snart en som ser bedre ut og er gratis, men jeg kan desverre ikke vente

 

He he, det er like vanskelig som å vente på pakkene på julaften :grin: . Har ventet så lenge på gratisversjonen til "Jarvis", at det spørs om ikke jeg også må ha AlphaSim sin først.....Ellers går det rykter om at Jarvis-varianten blir til FS9, og da kan det være det samme. Og kommer du i mellomtiden med norske farver, ja da er jeg solgt :whistle: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...