oddhspjoetvold Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Stili. Liker spes landskapet.. hva slags sim og event addons? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2007 Hain steike, som du frister med bildene dine!! Denne Sikorsky`n burde man nesten ha i hangaren, og når du attpåtil kommer med norske farver...... ..... Men nå er det kø med fristende fly derute. AlphaSim slapp nylig sin utgave av F-86F,......er det noen sjangs for at du kaster deg over den med malepenslene? Jeg blir bare mer og mer imponert av alt du forsyner diverse forum med flotte repaints og bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Stili. Liker spes landskapet.. hva slags sim og event addons? Hei! Det er FSX og Helikopteret er Alphasims Men nå er det kø med fristende fly derute. AlphaSim slapp nylig sin utgave av F-86F' date='......er det noen sjangs for at du kaster deg over den med malepenslene? [/quote'] Takk for det, jo jeg har akkurat kjøpt den og skal studere paintkiten...nå kommer det snart en som ser bedre ut og er gratis, men jeg kan desverre ikke vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2007 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2007 ...nå kommer det snart en som ser bedre ut og er gratis, men jeg kan desverre ikke vente He he, det er like vanskelig som å vente på pakkene på julaften :grin: . Har ventet så lenge på gratisversjonen til "Jarvis", at det spørs om ikke jeg også må ha AlphaSim sin først.....Ellers går det rykter om at Jarvis-varianten blir til FS9, og da kan det være det samme. Og kommer du i mellomtiden med norske farver, ja da er jeg solgt :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Flotte bilete av eit helikopter som ikkje liknar grisen. Det er jo den desidert styggaste luftbårne farkosten nokon sinne laga. Meeen den har jo sin eigenarta skjarm hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Flotte bilete av eit helikopter som ikkje liknar grisen. Ikke fornærm grisen :grin: Joda helikopteret er noe av det styggeste som finnes, men den er dog norsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.