Gå til innhold

Arctic Flyin - debriefing


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Takke til alle som var med og gjorde dette til en hektisk men morro kveld. Det var nok å henge fingrene i hele den tiden jeg var online. Til de pilotene som måtte ta en ekstra runde før app, så får dere ha meg tilgitt. Nord-Norge er et stor område å kontrollere. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Håper på like stor og gjerne større oppslutning neste gang.

MVH Einar/ENBD_CTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..jepp,jepp!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] En fortreffelig kveld,spesielt da jeg kom inn på approach til Tromsø rwy 01, i min store digre fugl,tett skydekke,halv-mørkt..skimta så vidt rullebanen,adrelinet pumpa for fult rundt i kroppen,joystikka ble klam..etter vært så jeg nærma meg finalen,pustet lettet ut da alle hjul-par hadde kontakt med asfalt'en med ett lett donk.....

LN-EMK

VWF-040

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ad:søndag kveld!

Kjempe fin kveld, med mange fly og topp ATC fra Bodø og nordover, det er ikke ofte vi har gleden av å ha ENTC_app på plass, for en Tromsø pilot er det heltofft!!!

Takk for kjempeinnsats, en ekstra honnør til "slitern" på ENBD_v_CTR, tror han fikk kjørt seg i perioder he,he! ¦)

Godt Jobba alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du så rett i Einar kristiansen på finalen på bane 19 så jeg ingen ting ned til 100 fot [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...