Alexander Sletvold Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Denne filmen er egetlig innspirert av en fly tur, jeg hadde i januar i fjor. Med Tuifly nordic fra Oslo til Tenerife. http://uk.youtube.com/watch?v=c3x-tOEpQ20 Håper den faller i smak:) og ikke ta live av meg, siden de ikke var noen senterlanding:P Siter
Vidar Solheim Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Den intoren på den sangen var litt i drøyeste laget da! synst jeg vertfall. Spilt introen i loop? Men, ellers var det jo en grei flytur da! Litt langt ute på rullebanen, men finlanding! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Både ja og nei her gitt! To minutter med den der melodien i starten var til å begynne å gråte av, var nesten så jeg valgte å slå av lyden for å slippe å høre noe mer! Når den omsider gikk over til selve "låten" så skvatt jeg så det suser da overgangen ble litt for brå etter min mening. Men, låtvalget var helt OK. Fikk liksom ikke noen stemning av den, men var kanskje ikke tanken bak den heller? Når det gjaldt filmingen så var det mye spennende vinkler og lyder her, sånn sett er jeg helt klart på JA siden på akkurat dette området! Dog, en stor minus får du for "replay" linjen som lyser opp, samt musepekeren som beveger seg over hele skjermen noen ganger.. Det ser ikke pent ut.. Når det gjelder "over all" så ville jeg sett litt mer "in flight", og du kunne spandert på deg en landing hvor du faktisk traff center line! :grin: Den følelsen jeg sitter igjen med etter å sett videosnutten din er 70% positiv! :grin: Siter
Marius Helstad Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ble jo litt vell drøy med så mye filming fra bakken, som Ivar sa, helst litt mere fra cruice =). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.