Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både ja og nei her gitt!

To minutter med den der melodien i starten var til å begynne å gråte av, var nesten så jeg valgte å slå av lyden for å slippe å høre noe mer! Når den omsider gikk over til selve "låten" så skvatt jeg så det suser da overgangen ble litt for brå etter min mening. Men, låtvalget var helt OK. Fikk liksom ikke noen stemning av den, men var kanskje ikke tanken bak den heller?

Når det gjaldt filmingen så var det mye spennende vinkler og lyder her, sånn sett er jeg helt klart på JA siden på akkurat dette området! Dog, en stor minus får du for "replay" linjen som lyser opp, samt musepekeren som beveger seg over hele skjermen noen ganger.. Det ser ikke pent ut..

Når det gjelder "over all" så ville jeg sett litt mer "in flight", og du kunne spandert på deg en landing hvor du faktisk traff center line! :grin:

Den følelsen jeg sitter igjen med etter å sett videosnutten din er 70% positiv! :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...