Kai R Sivertsen Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Hei alle sammen ! Går det ann å kjøre FSX på denne maskinen?http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29975&cid=5547# Har 10 000 å spandere på ny PC så hvis noen kan gi noen anbefalinger så hadde det vært fint. MVH Kai Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Nå vil ikke jeg være den til å si at posten hadde passet bedre under andre deler av forumet, så derfor lar jeg være.. :grin: Nå er ikke jeg noen dataekspert, men den så ut som en saftig godsak den der! Dog, med så høy ytelse kunne man påspandert skjermkort av litt høyere MB. :cool: Hvor kraftig maskin må man egentlig ha for å kjøre FSX med gjennomsnittlig god ytelse? Har en følelse av at man ennå ikke kan kjøre FSX med full grafikk med dagens PCer, så fram til at man ikke har en overklokket og hjemmebygd rom maskin! Who can prove me wrong? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.