Gå til innhold

Liten flytest på Aftenposten


AMO

Anbefalte innlegg

Til de som FAKTISK VET' date=' er det nå virkelig låv å høre på flyradio? [/quote']

 

Hvorfor skulle det ikke være lov? :) Så lenge det sendes på åpne frekvenser er det ikke noe som hindrer deg i å høre på. Det samme gjelder politi osv.

 

Men f.eks. politiet går over til et annet system snart hvor det ikke blir mulig å høre på med vanlige scannere.. Og da blir det ulovlig å høre på fordi det da blir et lukket samband.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lett/vanskelig det er å få tak i scannere i norge, men kjøpte en scanner på New Zealand i en vanlig el-forretning (tilsvarer elkjøp/expert/ect. i Norge). Uten å ha sjekket lovligheten for bruk av slikt utstyr anntar jeg at det er lovlig pga. hvor det er solgt.

 

Men må vel sjekke om jeg kan ta den med til Norge når jeg en gang er ferdig med studiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...