Gå til innhold

vNoaf


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kunne godt tenkt meg å melde meg inn i vnoaf, men jeg føler at jeg vet alt for lite om det. Hva slags flyturer er det man flyr? Hva slags fly bruker man? Hvilken stasjon er det lurest å melde seg inn i? Trenger man mye erfaring med å fly jagerfly i fs?

Takker for svar... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret.

Jeg kommer nok til å melde meg inn snart, må bare tenke litt på det først. Gidder ikke å melde meg inn nå, for så kanskje 4 dager senere innse at jeg ikke gidder mer...... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal ikke jeg utale meg som en proff på dette området, men jeg skal prøve å gi litt info om dette her:

Man flyr C-130 Herkules, P3C Orion, Jet Falcon, F16, Tomcat, Harrier, Helikopter (sikkert flere med tiden)

Men du må arbeide deg oppover slik at du få poeng og "grad" for å fly disse flyene, fra F16 og oppover må man ta "utsjekk" for å få fly F16, Tomcat, Harrier, Helikopter osv.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Vi flyr vel hovedsakelig "militære ruter" feks. ENGM-ENBO og lignende...Det er også enkelte spesialoppdrag som eskorte, S/R, osv. slike som vi selv setter sammen (man må ikke ha noen høy grad for å komme med ideer for slike oppdrag [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] )

og trenger heller ikke noe spesielle kunskaper om dette, men du burde kan lande et fly...

Du kan jo lese litt selv, og danne din egen oppfattning, selv syntes jeg dette er meget artig/morsomt!

Les litt mere på http://www.vnoaf.org" TARGET=_blank>www.vnoaf.org

Hvilken stasjon....vel det er vel egentlig det samme det!

Vet ikke om det kan være en idee å være med under en stasjon som har stasjonsjef, kanskje det er litt mere andre oppdrag der...!?

Jeg valgte den som jeg følte jeg "viste mest om"

Hvis du vil ha dette litt mere "utdypet" kan jeg sende deg en mail med INFO om dette!?

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...