Gå til innhold

Bestilling på internett


Jan Tore Pettersen

Anbefalte innlegg

En kompis av meg i Trondheim har FS2000,og jeg har tenk å gi ham FS2004 i julegave(maskinen hans er for dårlig til FSX)

Så jeg søkte på nettet,og fant den billigste hos IT Butikken til 150 kr,leveringstid 1-3 dager,de hadde 40 stk.på lager,stod det.

I tillegg kommer frakt så den totale summen blir ca.270 kr.

Via "track and trace" systemet deres får jeg vite at "varen flyttes fra eksternt til internt lager".Slik har status vært i 9 dager.

 

Så nå har jeg kansellert denne ordren,og bestilt FS'en hos Gamezone istedet,til 249 kr + frakt og forsikring=298 kr.

 

Så får vi se...

 

(Til sammenligning så har jeg bestilt en del saker i shopen til Dag,og de har kommet DAGEN ETTER!Bestilte jeg noe kl.9 på mandag ,lå pakken i postkassen kl.11 på tirsdag!) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare henge meg på den positive erfaringen du har med shoppen til Dag her på fs.no. Stort sett alt jeg også har bestilt (som har vært inne på lager selvfølgelig) bruker bare natta over for å komme helt fra Bodø og ned hit til Vestfold! :)

 

(Kanskje en liten hyllest til pilotene her inne som flyr for BenAir og West Air dette også). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...