Gå til innhold

Shorouk air


Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo. Er det noen som har flydd med shorouk air. Fra Oslo Til Sharm el Seikh i Egypt, der bruker de airbus 320. Dette er et bra charterflyselskap. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Jeg reiste til sharm i begy nnelsen av juli. Vramt? Ja 40-45 garder var det. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Martin Kaareng:

Lite egyptisk flyselskap er synonymt med dårlig vedlikehold, for ikke å si besettning.

 

Kan du legge frem noen faktiske tall på det utsagnet der? Det hadde vært svært interessant å se hva du bruker som grunnlag for det utsagnet....

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flydd innenriks i Egypt med Shorouk Air og Egypt Air flere ganger tidligere. Jeg har selvfølgelig ikke noen tall på hvordan flyene ble (blir) vedlikeholdt, men på innsiden var de i allefall stygge! Setet foran meg knakk sammen en gang og falt nesten over meg. Det var på en A320!

En viktigere ting er hvordan besettningen oppfører seg mot hverandre. Nå netopp fløy en kaptein alene fra Kairo til Sharm el Sheik fordi han hadde kastet ut styrmannen i Kairo før departure! Forholdet mellom styrmann og kaptein er helt annerledes i de fleste 'fattige' land. Styrmannen har ingenting han skulle ha sagt.

Det er flere eksempler på dette...

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy Shorouk Air A320 fra Gardermoen til Luxor, fra Luxor til Sharm El Sheik og hjem igjen fra Sharm El Sheik og til Gardermoen. Jeg var egentlig veldig fornøyd med flyturene bortsett fra at det alltid var forsinkelser og at flyet så litt mye brukt ut kanskje, spesielt på gulvene.

Men i ettertid så har jeg jo hørt litt av hvert om disse fattiglandsflyselskapene! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...