Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg skulle lande på FS på ENGM med PMDGn i fra EKBI... Da jeg landet så jeg dette! hva er problemet her? (Vet det er default Cessna Skyhawk, men dette er kun for å teste å ta screenshot at dere ser hva som er problemet.) Er samme problemet på ALLE Norway Airports... Selv om NA ligger i Scenery Library Ser ut som Problemet er løst nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er alle settings riktig stilt i Settings-Display da? Ser veldig ut som at det er noen slidere som ikke er helt riktig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Er alle settings riktig stilt i Settings-Display da? Ser veldig ut som at det er noen slidere som ikke er helt riktig... Alt e rett stilt inn e d som e så rart med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.