Gå til innhold

Ny sesong; Trenger betatestere til adventures.


Birger Blomvik

Anbefalte innlegg

Da er sommeren over for mange av oss. Skjønt, her i Kr.sund så har vi sommer kun etter kalenderen å dømme. Flere dager med rundt 10 grader er ute på kysten er kalt. Nysnø i Sunndalsfjellene er det også.....

Jeg går nå inn i en ny sesong med nye adventures til mine hjemmsider. Da trenger jeg flyintusiaster som vil hjelpe meg litt. Dette dreier seg helt konkret om at dere får turene før alle andre og at dere kommer med gode og dårlige ( !!) innspill til forbedringer av turen. Dere må da kunne noe om navigering, laste ned lydene jeg har, samt gå igjennom hjemmesidene for litt info. Det vil dreie seg om en tur eller to, i uka.

Høres dette greit så mail meg om du ænsker å være med. Betalingen er latterlig lav. Faktisk 0,- Men dere er med å løfte miljøet opp for FS 2000, og snart 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...