Gå til innhold

Olbia (LIEO) - Innsbruck (LOWI) Britannia B757-200


Anbefalte innlegg

Synes det var litt tamt her inne på screenshot forumet, så tenkte jeg skulle kumme med ett lite bidrag. Noen av dere har vel kanskje sett bildene før i denne filmen, men følte uansett at det var like greit å legge ut noen av bildene med en beskrivelse bak.

 

Bildene fra denne turen er tatt på returen fra Olbia, Sardinia i Italia. Flytypen er Boeing 757-200 i de gamle Britannia fargene. Flysimulatoren som er brukt er FS2002, alt er freeware foruten Austrian Airports som jeg bruker på Innsbruck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ironi, FS2002 er fortsatt min trofaste følgesvenn! :grin: Dog, jeg har ikke muligheten til å kjøpe de nye fancye tilleggs programvaren, men jeg klarer meg langt med det jeg har.. :)

 

Neida, landingen ble pen, ikke noe juks! Dog, på grunn av den bratte innflygningen fikk jeg en greit høy hastighet, men desto mer å ta av ved flareout, ca. midt på banen.... Hvis du ser godt etter så ser du at PAPI lysene er plassert ca. halveis in på banen. :grin: Du ville blitt overrasket over hvor fleksibel 757'en er når det gjelder korte baner. En ekstrem, men udramatisk og perfekt landing! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...