Gå til innhold

SB 3 og Linksys


Stian Alexander Hoddevik

Anbefalte innlegg

Har en Linksys Router.. og so alle veit lika ikkje Squawkbox so godt denne...

Fr hvertfall nede og deant ut kor en skulle sette opp routeren på forumet til SB... Denne sida er kjeme opp acsess denied... Routeren har eg satt opp frå før , men eg veit der må gjerast nokon endringar i Windows og.... Nett innstaller opp igjen maskina på nytt... derfor treng eg litt hjelp slik eg kan få SB til å fungere uten å kobl ifrå routeren,,.. Nåken so har litt peiling??

 

Et anna spm:

Ka skal eg no bruke for og huke meg på Vatsim med FSX?? Tips og link??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel for det første er det ekstremt vanskelig å forstå hva du skriver fordi det er blanding av bokmål og dialekt samt sinsykt mange skrivefeil... men men. Eneste jeg egentlig forsto her var spørsmålet om VATSIM og FSX... Her er det foreløpig kun FSInn som funker. FSinn sin hjemmeside

Ang Linksys ruter og SB, så må du følge den saken på Squawkbox sitt suport forum. Fikk det egentlig aldri til å virke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ehmm.. sorry for skrivefeila.. det går litt fort av og til.. nei.. problemet er: det var tidligare en link til kor en skulle sette opp SB og linksys.. Denne tråden ligg på forumet til SB. dette funka aldeles flott med meg hvertfall... No er denne linken ikkje lenger tilgjengelig.. eg har søkt fleire forum og nettet generelt, men finne ikkje ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh.. Nei.. Har nok ikkje forklart problemet godt nok.. Eg prøver somsagt å fyre FS9 med SB3.. Då vil ikkje SB3 kommunisere med Direct X9 pga routeren.. her var det tidligere ei side for å sette opp med dette.. denne er då forsvunnet frå nettet.. Lasta ned FSinn til FSX.. men takker thomas.. skal prøve dette eg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...