Gå til innhold

Hva skjer med FS 2004?


Frode Skibrek

Anbefalte innlegg

Jeg har begge to' date=' og bruker nå FS2004 pga FSP! :) Jeg er vel det de fleste her kaller en n00b, men begynner å få litt kontroll på flyene da. Skal se om jeg ikke blir online simmer snart! :) [/quote']

 

Du spiller FS2004 av samme grunn som meg ..

Jeg går nok over til FSX så snart jeg får meg bedre skjermkort..

 

EDIT: Har FSX også .. fikk til julegave ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel gjerne definere FSX som det nye FS2000 den gang det kom ut. FSX, i likhet med FS2000 hadde ny teknologi og nye muligheter som ikke var helt perfekt og hadde sine problemer, det samme som FSX har idag. Jeg tror nok at når FS 11 kommer ut så har de fikset det meste av problemene som er i FSX. Det virker som om at hver 3. utgivelse av Flightsim er implementering av ny teknologi og regnet med som en stor forbedring.

 

Men som vi alle vet så er det ikke så lett å kjøre FSX opp til max potensiale med 30 fps, iallefall ikke med komplekse fly som Level D 767 blandt andre. Jeg har ingen problemer med å kjøre General aviation fly med FSX nesten på max med 30 fps, så dersom jeg vil fly GA så fyrer jeg opp FSX :)

 

FS2004 har nok en meget lang levetid enda og jeg tror nok at mange vil framdeles holde seg til FS9 om ca 6 mnd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig jeg er. Hva i alle dager skal jeg bytte ut FS9 mot FSX enda for?

Ser INGEN grunner til det. Nå kan man jo endelig kjøre ALLE addons og FS utillities + og andre program samtidig UTEN å å måtte bekymre seg for hakking,freeze ups eller dårlig FPS,og det med ALT av slidere på fullt + AA og AF på fullt hele tiden.

Dessuten,med få FSX addons ute enda og ikke noe DX10,what's the point?

Nei,når man har brukt evigheter på en fin FS så skal man nyte den så lenge det går. Jeg spådde for et år siden at jul 07 ble tiden for overgang for min del. Det blir nok heller sommer 08 før FSX har godt med addons ,Dx10 og Vista er fungerende,ja kanskje jul 08 før hardware er bra og billig nok til å kjøre FSX på MAX også. Når samtidig både MD11 og kanskje nye 737 fra PMDG blir FS9 kompatibel i tillegg,ja da spørs det om jeg bytter i det hele tatt! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...