Marius hatlehol Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette var en ganske bra film! tror han bruker fs2004 :grin: går det ann å bruke vindusviskere eller å lukke vinduet på fsx's 737 default? Mest realistiske kabinlyden i fs jeg har hørt hittil. Må bare adde: Hvordan beveger jeg meg rundt i cockpit og wing-view? (viss det går ann?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Ops! glemte å legge inn adressen! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja,flott film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jøss! Er det noen som kan svare på ett spørsmål en trofast FS2002 pilot har? Hvor mange av dere har tilnærmet lik grafikk som er vist i filmen her, hvor "nært" er dette slik dere har det? Begynner virkelig å tro at det snart er på tide å oppgradere til en ny FS PC....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Filmen var fin den, men vil tro den er fiksa litt på i et eller annet redigerings prog. Han brukte sikkert fs passenger,s. ang snakkinga til cabin personel. Og jeg vil også tro det er Fs 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Denne filmen er stilig ja, brukte Ariane modellen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kunne ønske det fantes sånn soundset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 det soundsettet der finner du jo på avsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Hva heter lydfilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Hvordan får jeg skjermen til å riste sånn? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg husker ikke helt hvilket soundset dette er, men tror det er en av disse settene: prøv å søk etter 737pkg.zip eller cfm56-7v4.zip på avsim den skjerm ristingen er vel også noe som er en ariane effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 det soundsettet der finner du jo på avsim Quote fra youtube comments : is the engine sound in the add-on ? (Reply) nope, recorded from real flights, FS is not capable to create a such sound Edit: Prøvde cfm56-7v4.zip filen, var veldig bra! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius hatlehol Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 hvar den lik den kabinlyden i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.