Gå til innhold

Old man from old days


Bent Stoa

Anbefalte innlegg

Hei alle simmere. Jeg registrerer at det postes omtrent samme bilder her inne som for 3-4 år siden. Forskjellen er den at for 3-4 år siden brukte noen av oss VISAen på landskap og fly. Har ikke simulator lengre nå, men husker de supre turene i LAGO sine områder i Washington state, villmark og landingsstriper med gress, som fikk maskinen til å humpe veldig. Det var dyre og fuglelyder der, det røyk fra pipene til tømmerhyttene, i Venecia bjeffet ei bikkje i nærheten av en av flystripene og mye av naturen LAGO laget var rett og slett utrolig flott. Blir nesten sentimental når jeg tenker tilbake på take off med disse småflyene og hvor tretoppene nesten pisket oppunder hjulene og snødriv gjorde hver landing til en direkte utfordring. Savner litt sånt stuff her inne. Ingen som driver med sånt mere? Det finnes jo mye flott til vårt lange land også. Håper å se noen knallshots fra dere snart. Have a nice flight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som sånn jeg holdt på. Fløy også mye med en DHC-2 Beaver, sjømaskin, mens jeg nøt smaken av nytrakta Evergood og nærmest kjente lukta av villmarka. Starta med å kjøpe Lagos Emma field og klorte til meg alle GeoRender bush scenerys, samt en del av Lennarts mesh og scenerys. Kobla lyden til hjemmekinoen og hadde det ganske fint. Så ble det for mye jobb og lite tid til simulatoren. Savner flyturene nå gitt. Kanskje jeg skulle begynne igjen? Og kanskje du kommer med noen WOWshots av stunning bush landings?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr for det meste på sånn flyplasser' date=' med taildraggere. Cub, Beaver og litt forksjellig annet snacks, er rett og slett lei av nesehjulsfly, Cessna o.l. Jeg simpelthen elsker å fly en scenictur med Cuben , fly sakte og få alle inntrykkene som går an å få inn. [/quote']

 

Hvor mange timer har du på nesehjulsfly da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er aldri for sent. Men helt ærlig synes jeg det er litt mange "like" bilder som legges ut her inne. Taxing, take off, innflyvning og landing på striper som alle har vært på og med like maskiner som de fleste av oss aldri kommer til å røre spakene på. Ok, men litt forskjellige paints da.

 

Dette er jo en digital sandkasse for voksne gutter. Tør å leke litt, forestill dere at dere flyr og møter utfordringer. Kjøp dere noen GeoRender scenerys og se hvordan miljøene danner en fenomenal ramme rundt flyturene deres.

 

Hadde en dritfin maskin med 2 motorer en gang, Husker ikke lengre hva slags fly, men det var robust og med rimelig harry paint, en eller annen form for "gallionsfigur" rundt nesepartiet og i mørk blå og hvit farge. Mye fine animasjoner og slitent, men detaljert interiør. Lydfila ga meg oppoverpekende nakkehår. Ikke fullt så detaljert som PMDG sine maskiner, men dog. Og, den var helt gratis.

 

Noen som vet om noen gode sjøflyhavner av norsk eller svensk type?

 

Tror jeg skal innstallere FS og begynne turene igjen. Så får vi se om jeg legger ut noen bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...