Gå til innhold

Vurderes solgt 360 og noen spill.


Svein _ Nilssen

Anbefalte innlegg

Har vurdert og selge min xbox 360 med harddisk en trådløs kontroller.Xbox 360 VGA HD AV Kabel. minne kort. og 10 spill. xbox,en er ca 6 mnd gammel og fungerer som den skal. Noen som kan fortelle meg sånn ca hva jeg ville fått før den. Spillene som følger med er Forza 2. The darkness, Bioshock, testdrive Unlimited, Cm rally dirt, Over g fighters, Ghost recon adv warfighters 2, Saints rows, gears of war.Lost planet. Vurderer og selge alt ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:)

 

Gratulerer så mye!!! Kan med hånden på hjertet si at det ikke blir like mye tid til fritidssysler fremover ja.

Har selv en som blir 1 år om et par uker, men nå har jeg skaffet meg PS3 hehe... OG ny PC. Så om det kan være en trøst, kommer det litt fritid tilbake etterhvert som tilværelsen faller på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert og selge min xbox 360 med harddisk en trådløs kontroller.Xbox 360 VGA HD AV Kabel. minne kort. og 10 spill. xbox' date='en er ca 6 mnd gammel og fungerer som den skal. Noen som kan fortelle meg sånn ca hva jeg ville fått før den. Spillene som følger med er Forza 2. The darkness, Bioshock, testdrive Unlimited, Cm rally dirt, Over g fighters, Ghost recon adv warfighters 2, Saints rows, gears of war.Lost planet. Vurderer og selge alt ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:) [/quote'] Om noen kan hente hele greia selv i lillehammer området går den for 2500,- Nkr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...