Svein _ Nilssen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har vurdert og selge min xbox 360 med harddisk en trådløs kontroller.Xbox 360 VGA HD AV Kabel. minne kort. og 10 spill. xbox,en er ca 6 mnd gammel og fungerer som den skal. Noen som kan fortelle meg sånn ca hva jeg ville fått før den. Spillene som følger med er Forza 2. The darkness, Bioshock, testdrive Unlimited, Cm rally dirt, Over g fighters, Ghost recon adv warfighters 2, Saints rows, gears of war.Lost planet. Vurderer og selge alt ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville prøvd meg på 2500,- Dog, kanskje ikke så enkelt nå som det er såpass hot marked på spillkonsoller. Men, absolutt verdt et forsøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:) Gratulerer så mye!!! Kan med hånden på hjertet si at det ikke blir like mye tid til fritidssysler fremover ja. Har selv en som blir 1 år om et par uker, men nå har jeg skaffet meg PS3 hehe... OG ny PC. Så om det kan være en trøst, kommer det litt fritid tilbake etterhvert som tilværelsen faller på plass igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takker for det. Ja merker en forskjell her ja Men som du sier fritiden tar seg nok opp igjen. jenta vår er 4 mnd, så er jo ikke sååå nybakt pappa da. Får jo heldighvis litt tid til flightsim og slikt. Men er en merkbar forskjell her i huset ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein _ Nilssen Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har vurdert og selge min xbox 360 med harddisk en trådløs kontroller.Xbox 360 VGA HD AV Kabel. minne kort. og 10 spill. xbox' date='en er ca 6 mnd gammel og fungerer som den skal. Noen som kan fortelle meg sånn ca hva jeg ville fått før den. Spillene som følger med er Forza 2. The darkness, Bioshock, testdrive Unlimited, Cm rally dirt, Over g fighters, Ghost recon adv warfighters 2, Saints rows, gears of war.Lost planet. Vurderer og selge alt ettersom jeg har blitt Nybakt pappa og all fritiden går til bleie skift arbeid:) [/quote'] Om noen kan hente hele greia selv i lillehammer området går den for 2500,- Nkr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.