Gå til innhold

Norwegian "Sonia Hennie"


Anbefalte innlegg

Legger inn noen Norwegian "Sonia Hennie"-bilder som ble tatt i dag morges på en tur fra Trondheim til Bodø.

 

Dette er mine første bilder etter at jeg fikk meg nytt grafikk-kort ( Nvidia 7600 GS), så alle kommentarer taes i mot med takk.PS JA, jeg veit om at det er rød tekst, og slik er det nå bare, selv om jeg vet at det er lett å fjerne ;)

 

PS, jeg vet jeg kan være drittsekk når JEG kommenterer, så her er deres mulighet :grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen , og tusen takk for gratulasjonene i forbindelse med min 26-årsdag 4 september.

 

Flyet er laget av FiftyNorth , painten husker jeg ikke helt hvor jeg fant, men har Sonia Henie, Kanidaten og Acta-flyene. Kan hende de ligger i fil-biblioteket her på fs.no.

 

Har oppgradert pcen med ett nytt skjermkort , Nvidia 7600 GS (1095 Kr, Mamoz.no), 2GB ram fra Kingston, kjøpt på Mamoz.no til 995 kr, så jeg begynner å trives mer og mer med pcen etter opgraderingen. Dersom noen har en prosesor som de ikke bruker, som kan passe til oppsettet over, så gi meg ett tips, da jeg trenger det og. HELST ikke over 1000 kr ( evt en avbetalingsavtale) da min økonomi er MEGET begrenset .

 

Kan nok hende at det komer flere bilder fra meg om ikke så alt for lenge, når jeg får tak i mer payware-scenery :cool: :grin:

 

Håper alle får en bra uke :)

 

Masse hilse fra Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...