Gå til innhold

Bergen App og TWR på i kveld fra klokken 21.00


Lars Hassel

Anbefalte innlegg

Hei, Bergen App og Twr vil være online fra klokken 21.00 i dag! det er også muligheter får at Oslo CTR vil logge på! :cool:

Dette avhenger litt om han som logger på får tid! Jeg og Daniel Larsen staffer Bergen denne kvelden, og vi håper på masse trafikk inn og ut ifra bergen! da snakks vi:)

 

Mvh Lars Petter Hassel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da benytter jeg sjangsen til å oppsummere kvelden på det lille arrangementet "Bergen Online Evening".

 

Dette var først og fremst mer vellykket enn det vi hadde trodd. På litt over 3 timer hadde vi ganske mange bevegelser på bergen. Jeg vil takke Oslo Kontroll som var bemannet av Erik Schøyen under hele arrangementet. Dette gjorde uten tvil at fly fløy til Bergen fra andre plasser i Sør-Norge. Værnes var også på en stund, så da takker vi han også.

 

Det er helt klart at vi kommer til arrangere samme type arrangement på Bergen i nærmere fremtid. Dette er på grunn av at dere piloter støtter opp, og flyr på denne typen arrangementer. Så lenge pilotene er med, så er vi med.

 

Jeg vil i senere fremtid legge ut en dato for neste online kveld i signaturen min samt ved bruk av forum, og atc bokking på www.vaccsca.org .

 

 

Da ønsker jeg alle sammen er riktig god kveld.

 

Hilsen

 

Lars Hassel

&

Daniel Larsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...