Alexander Nilsen Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 I bilde artikklen Hokksund International prøver jeg å få til et FlightSim.no treff på Hokksund flyplass denne uka. For å få det mer ryddig så lager jeg en egen tråd for det her. Folk som har takket ja er: - Kristian Hagen - Olaf Ghanizadeh Forslag til aktiviteter: - Grilling?? Dato: Søndag 12/8/07 Er bare å komme med forslag folkens Kanskje kiosken er åpen også?? Utfra hva jeg veit så er det stedatteren til Torgeir Pedersen som har ansvaret for kiosken. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette, kanskje du Torgeir? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hva med nå til søndag? Jeg hadde tenkt meg dit en tur for å få fløyet solo der. Må få utsjekk på den korte banen, blir helt bortskjemt av 1200x300 på Starmoen:P Siter
Alexander Nilsen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Høres bra ut det . Kan du da Kristian Hagen? Siter
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 8. august 2007 Premium Medlem Skrevet 8. august 2007 Ja det kan jeg bekrefte Torgeir Siter
Alexander Nilsen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Takker :grin: . Kan du komme på Søndag da? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Ok . Da beholder jeg deg på lista Siter
Alexander Nilsen Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Ingen andre som melder seg? Siter
Alexander Nilsen Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Virker som det skal regne i morra, http://full.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=553933&utmy=6625074&meter=15&sted=Steinberg&maplevel=5 , hvis det skal regne så mye som i dag så kommer ikke jeg. Hva med dere andre? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.