Einar Kristiansen Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 HEY.. Sånn i 11-tia i dag,kunne jeg beskue fra min arbeids-plass oppe i Bjørndals-lia, en AVACS som kom inn mot rwy 25 i Bodø, tok ei lav overflyging over rwy, stakk så rett til vers igjen,svingte så nord-over, kom så tilbake igjen fløy lavt over rwy 25,tok nå en sving sør-over,kom på nytt inn igjen,utførte samme overflyginga,deretter en gang til,før den satte kursen sør-over..Noen som vet hva de holder på med? LN-EMK [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimmy Nielsen Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Hej Einar Jeg så det samme i vinter, på Flyvestation Skrydstrup (i syd-/sønder-jylland). Jeg var i tårnet da jeg fik af vide at en AWACS skulle komme og lave landingsøvelser, da den kom, fløj den almindelig "final" men lige før touch-down steg den igen og gentog dette 4-5 gange hvorefter den fløj til Tyskland igen. Grunden til at den kommer til Danmark (og Norge) er at vi ikke har de samme støj-regler som i Tyskland hvor AWACS'ene er stationeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein H. Enge Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 AWACS gjorde også en innflyging i Tromsø ca. kl. 0930. De kom inn mot bane 01 og trakk opp igjen fra et par hundre fots høyde. Svein H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom I. Berg Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Samme var tilfelle på Andøya fredag, der de etter hva jeg forstod, drev med innflygingstrening. De holdt på i alle fall en time. Både med understell nede, og et par lowpass. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.