Stian Czybulla Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heisann Gofolk Når har jeg vært borte fra vatsim og fs alt for lenge, og nå synes jeg det er på tide å begynne igjen. Nå har det seg slik at jeg har glemt det meste med vatsim inkludert brukernavn og passord, så nå må jeg begynne helt fra scratch igjen, tror jeg hadde s2 rating, litt skipt å begynne helt på nytt igjen men men... Men det jeg lurer på, hvilke programmer trenger jeg for å komme igang, da tenker jeg mest på voice program... PS: hei igjen alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 squawk box 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 squawk box 3 ... til FS9. FSInn til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Czybulla Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Her har jeg funnet noen detaljer om deg på vatsim. ID: 815858 - stian czybulla Upgrade History Rating From Total time Pilot 14/09/2001 30:50:13 Student 06/11/2001 42:43:39 Kanskje du kan få tak i passordet ved å vite ID? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Czybulla Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Se der ja, jeg skal se hva jeg kan klare å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Czybulla Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Yess, nå fikk jeg fikse det, så nå blir det bra, må bare sette meg inn i dette med VRC, brukte procontroller før, så dette blir helt nytt for meg Takk for tippset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.