Frode Sørhus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hei. I det "nydelige" sommerværet har jeg investert i et radiostyrt helikopter (twister hawk) for innendørs flyging for å ha noe å pusle med. Med radiostyringsenheten følger det en USB-kabel slik at en kan koble til pc'en og trene uten at det blir alt for dyrt. Nå har jeg lastet ned FMS (Flying-Model-Simulator) slik at jeg kan trene. Problemet mitt er: Jeg får styringsenheten til å virke i kalibreringsprogrammet men ikke throttelen til å virke når jeg skal begynne å fly. Det virker som de andre aksene virker, Er det noen som har tips om oppsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke FMS forran meg her, så det blir vanskelig å forklare rett.. Har du assignet aksene til kanalene på flyet? Du gjør det i kalibreringsmenyen i FMS (sette inn noen tall på de representative plassene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.