Gå til innhold

Myndighetene stoppet NWA...?


Ole Sannes Riiser

Anbefalte innlegg

Sitat fra Wikipedia: But the Norwegian authorities have denied, among others, Northwest Airlines the right to start flying intercontinental flights from the United States.

 

Hvis det er tilfelle, hvorfor ble Northwest nektet å fly til Stavanger...? :confused: Jeg mener, det er jo ikke akkurat mye å velge mellom om man skal direkte til USA fra Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det stemmer (Wikipedia tross alt), så kan det jo ha noe med FAM å gjøre? Det står jo ikke noe om når dette skjedde, men jeg kan forestille meg at myndighetene kan ha problemer med å akseptere FAMs... ...hvilket skulle bare mangle...

FAMs er rett og slett en ekstrem løsning på et lite problem...

 

Noen som vet om Continental bruker FAMs på OSL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har forstått riktig så er FAM bevæpnede "vakter" ombord på flyene, sant? (Federal Air Marshals)

 

Tror Continental bruker det på tilfeldige flygninger nå og da...

 

Men men, noen som vet sikkert hvorfor NWA ble nektet å fly til Sola? Og ellers så syns jeg det hadde vært kjekt med flere ruter til USA fra Norge :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...