Gå til innhold

Helikopter VA i Norge?


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Heisann! Snakket med noen folk fra ICARO group i forbindelse med at jeg ville bli medlem og fly der, Så spurte han meg om jeg viste om noen som kunne vært intrisert i å være med i ett helikopter VA med base i Norge. Dette vil vel gjelde i hovedsak ambulanse oppdrag. De har software som er i hovedsak laget for ambulanseoppdrag. Det vil da ikke være faste ruter, men at man kommer logger på, og kommer på teamspeak og står på Standby, så vil man ved hjelp av noe software Icaro group har laget, bli kalt ut på oppdrag. Det er da ikke snakk om at vi lager et helt eget VA men driver en undergruppe av ICARO group, og kan bruke softwaren deres. Kan bli bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You got Mail Jan. Men du VRH funker ikke da... feilmelding:

 

Warning: require_once(/home59c/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/version.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /mounted-storage/home59a/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/joomla.php on line 71

 

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home59c/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/version.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /mounted-storage/home59a/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/joomla.php on line 71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...