Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Heisann! Snakket med noen folk fra ICARO group i forbindelse med at jeg ville bli medlem og fly der, Så spurte han meg om jeg viste om noen som kunne vært intrisert i å være med i ett helikopter VA med base i Norge. Dette vil vel gjelde i hovedsak ambulanse oppdrag. De har software som er i hovedsak laget for ambulanseoppdrag. Det vil da ikke være faste ruter, men at man kommer logger på, og kommer på teamspeak og står på Standby, så vil man ved hjelp av noe software Icaro group har laget, bli kalt ut på oppdrag. Det er da ikke snakk om at vi lager et helt eget VA men driver en undergruppe av ICARO group, og kan bruke softwaren deres. Kan bli bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jævlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Høres artig ut, men hva er ICARO group? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 ICARO group, er ett VA på en måte, men de lager bare felles programmer så får de andre va med i gruppen for å sammarbeide om et stort va. Noe lignende SimAirline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei ikke glem Virtual Rotorhead (VRH) Kansje vi kunne få kontakt med disse folka, slik at dette kunne legges inn under VRH som en Special enhet i VRH. Hva med den tanken folks? Om interesse kontakt : ceo@virtual-rotorhead.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 You got Mail Jan. Men du VRH funker ikke da... feilmelding: Warning: require_once(/home59c/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/version.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /mounted-storage/home59a/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/joomla.php on line 71 Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home59c/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/version.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php/') in /mounted-storage/home59a/sub001/sc32817-GCGT/www/includes/joomla.php on line 71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ups Virtual Rotorhead er nede vi har noen Web/base/e-mail problemer Regner med dette er fixet i løpet av 24 timer. Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Kristiansen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da er siden oppe igjen. Jeg har vært bortreist i et par dager og i mellomtiden hadde vår serverlevrandør byttet vår local path. Dette er nå fikset. CEO Virtual Rotorhead Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg er med på noe slikt noe. Registrerte meg på ICARO i dag. Men er det bare meg, eller er hjemmesiden deres nede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Helikopter-VA?? Høres veldig, veldig interessant ut!!! Jeg elsker å fly helikoptre i FS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Helikopter-VA?? Høres veldig' date=' veldig interessant ut!!! Jeg elsker å fly helikoptre i FS! [/quote'] Ja da kan du glede deg! Jeg er med på noe slikt noe. Registrerte meg på ICARO i dag. Men er det bare meg, eller er hjemmesiden deres nede? Er nok bare deg, funker fett her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.